16.2.13

Özel Yapım: Şıpsevdi - Romantik Çift Figürü / Love is... Romantic Couple Figurine


Şıpsevdi'yi hatırlayanınız var mı? :)

Bir süredir yeni bir şey paylaşamamıştım, sevgililer günü için özel istek üzerine yaptığım bu figürle sessizliği bozayım dedim ^.^ 


Sevgili Ninuş üstteki şıpsevdi karikatürünü ve sevgilisiyle olan fotoğraflarını gönderdi, birkaç detay hariç gerisini bana bıraktı. Ben de ufak detaylar ekleyip pozu da biraz değiştirerek çifti bu şekilde modelledim. Ada için açık renkli deniz kumu kullandım;  "Aşk... rüyalarınızı yaşamaktır" yazısını figürün altına yazacaktık ama kumda daha hoş olacağını düşündüm, denedikten sonra adada kalmasına karar verdik :) 


Bu figür vesilesiyle yeni Prosculpt'larımı da denemiş oldum, merak eden varsa kızımız Prosculpt Fairy Light, erkek arkadaşı da Prosculpt Caucasian Flesh'ten yapıldı. Figürün boyu yaklaşık 15, genişliği de 17 cm. 

Hakikaten çok sevdiğim bir çalışma oldu; onlar da çok çok sevmişler, ne mutlu bana ^.^ 
Nur & Burak çiftine ömür boyu mutluluklar diliyorum! :)

 Daha fazla fotoğraf aşağıda :




6 yorum:

  1. Ahh :D Mükemmel olmuş bence.

    YanıtlaSil
  2. gözleri hangi kalemle çiziyorsunuz?

    bu arada kumu irmik tatlısına benzettim.çok hoş olmuş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Gözler vs. için kalem ya da boya kullanmadım, hep kilden ^.^ Ada için de açık renkli deniz kumu kullandım ama irmik tatlısına benziyor hakikaten :P

      Sil
  3. nihan ellerine sağlık bu da çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii ben geç gördüm bunu! Çok teşekkür ederim Zeynepcim :)

      Sil