17.3.13

Kilpi 1 Yaşında! :)

Zaman öyle hızlı geçiyor ki... 

Günlük koşuşturmaların, kilden yetiştirmelerin, yaratmanın, ulaşmanın, paylaşmanın, mutluluğun, keyfin, stresin ve tabii Murphy'ciklerin arasında bir sene daha geçip gitmiş farketmeden. Mart hem benim, hem şu dünyada en sevdiğim insanın,  hem de Kilpi'nin doğum günü; dolayısıyla benim için yeri çok özel. Sırayla doğumgünlerini kutlar ve kutlayacakken 1 sene gibi bir zaman diliminin böyle çabucak geçmiş olması garip hissettiriyor insana kendini.

Şu blogu açarken, o ilk fotoğrafları çekerken, ilk post'ları yazarkenki halimi hatırlıyorum da :) Hakikaten ne yaptığıma ve yapacağıma dair çok da bir fikrim yoktu; ama her zaman doğal ve samimi oldum, her zaman elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Başlangıçtan beri öyle güzel tepkiler ve geri dönüşler aldım ki insanlardan, doğru yolda olduğumu anladım. Belki yaptığım şeyler daha da gelişti, kullandığım malzemeler, paketleme vb. daha iyi ama bu 1 sene içinde değişen bir şey olmadı aslında; hala bir  istek gelince heyecanlanıp, en güzel nasıl yapabilirim diye saatlerce kafa patlatıp, en minik hediyeyi bile özenle paketleyip, büyük bir heyecanla yolluyorum. İnsanlardan gelen güzel tepkiler bütün uğraşıma değdiğini tekrar tekrar hatırlatıyor :)

Bu bir sene boyunca birkaç hayata dokunup onlara mutluluk götürebildiysem ne mutlu bana, gerisi hakikaten boş :) 

Bu süreçte Kilpi'nin ve benim yanımda olan, destek olan, yorumlarını esirgemeyen, mutluluğunu ve heyecanını bizimle paylaşan herkese sonsuz teşekkürler :)

Aslında birinci seneyi kutlamak adına çekiliş yapmak istiyordum ancak işler ve okul elimi kolumu bağlamış durumda. Yakında mezun olacak bir öğrenci olarak omuzlarımdaki yük biraz fazla, bir de sırada bolca figür birikti, o yüzden çekilişi birazcık gecikmeli yapacağız ^.^

Herkese tekrar teşekkürler! Bu sene de yeni hayatlara dokunup, onlara biraz olsun mutluluk götürebilmek dileğiyle :)

5 yorum:

  1. guzel bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Ayyyyyy canımmmm nice yaşlaraaaa, kimse görmedi miii olmazzz yorumsuz kalmasın yaş günü bloğunun. Sen face de yoğun çalıştığın için blog azcık geride kaldı tabi :) Ben de burdan yazarım o zaman, nice yıllara nice siparişlere, daha nice insanların hayatlarına güzellikler götüreceksin sen emin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :))) Evet yoğunluktan birazcık öksüz kaldı buralar, yaz gelse özüme dönebilsem ne güzel olacak :)

      Sil
  3. merhaba yaş gününü kutlu olsun.Bir şey sormak istiyorum polimer kil nedir ? Biz de polimer kille buğday nişastasını karıştırarak çalışmalar yapıyoruz (bebek ve rölyefte)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim :) Polimer kil PVC bazlı, plastik temelli bir maddedir. Fırında pişirilerek sertleşir (110-135 derece arası, markasına göre değişiyor) ve sert plastik halini alır. Polimer kille buğday nişastasının karıştırıldığını hiç duymadım, farklı bir kilden bahsediyor olabilirsiniz belki? ^.^

      Sil