20.11.13

Aslında buradayım, ama daha çok instagram'dayım ;)


Merhaba :)

Bir süredir yeni bir şey paylaşamadım, bu yeni bir şey yapmamamdan değil, bitirip fotoğraflayacak zaman bulamamdan kaynaklanıyor. 

Yaz döneminde - nihayet- mezun oldum; sonrası tatiller, bayramlar, miskinlikler... Miskinliği tadında bırakıp bir yandan okulda projede çalışmaya başladım, çocuklarla çeşitli oyunlu uygulamalar yapıyoruz ve muazzam keyifli. Bir yandan da killere ve siparişlere devam :)

Geçenlerde instagram hesabı açtım, yaptığım şeyleri, çoğunlukla yapım aşaması halindeyken paylaşıyorum. Her zamanki gibi çok keyif alıyorum, takip etmek için; 

Bir de nihayet diğer blogumda polimer kil derslerine başladım, programı burada da paylaşacağım bulması kolay olsun diye ;)

Öte yandan über yaşlı kaplumbağa hızıyla logo ve site çalışmaları da devam ediyor bakalım, kil yapmaktan daha çok zevk aldığımdan her seferinde kil mıncıklarken buluyorum kendimi :P

Fotoğrafları düzenlendikten sonra yeni çalışmalarımı da paylaşacağım sizlerle, görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder