17.5.15

Siteye ve Bana Bir Haller Olması


Son zamanlarda azıcık silkinip instagram'da filan hayat belirtisi göstersem de buraya pek ugrayamiyordum. Bir girdim ki ekran kirmizi, malware filan diyor O_O Google siteyi şüpheli olarak nitelendirmiyor, görünürde hiçbir sıkıntı yok ama siteye girerken alarm veriyordu. Biraz araştırdım,  kodla ilgili bir sıkıntı varmış,  o yüzden şablonu sıfırladım. Bu yaz zaten azicik buralari toparlayip yeni logo, tema filan hazırlayacaktım, o zaman toparlarım tekrar, şimdilik böyle sade sade dursun :)

Bana gelince, projenin üstüne yüksek lisansa başladım ve o kadar yoğunum ki bir seneyi aşkındır siteye dahi giremedim, düşünün. Alanimi çok seviyorum ve her gün bir dolu şey öğrenmek beni çok mutlu etse de derslerin yuku ciddi derecede yıpratti beni kendime zaman ayiramadigim için. Pek tabii ki az uyku cok kafeinin de bunda payi buyuk, bayagi enkaz gibi dolasiyorum kac aydir -_- anladim ki sanatla da ugrasmam gerekiyor benim tam olarak mutlu olabilmem için,  bu seneye dair en büyük pismanligim kendimi tamamen kapatmak oldu. Neyse ki yoğun ders dönemi yakinda bitiyor ve  rahatlayacagim☺ 

Bu arada siparişler için gelen mailleri yanitlayamadim bir süredir,  şimdi donebiliyorum, yoğun istek üzerine  hazirandan sonra yeniden baslayacagim siparis almaya, kilpidesign@gmail.com adresine mail atabilirsiniz, tişikkirlir sipirminlir
٩(˘◡˘)۶


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder