1.7.12

Özel Yapım: Romantik Çift Figürü / Romantic Couple Figure

Siz de sevdiklerinize çok özel bir hediye vermek istiyorsanız, sizin için yapabilirim. Ayrıntılar için kilpidesign@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :)



Özel istek üzerine yaptığım, ilk romantik çift figürü :) Çiftin  karikatürize halleri; kıyafetler, poz, çiçekler, vb. tüm detaylar da beyefendinin isteğine göre yapıldı ^^

Özel bir güne yetiştirebilmek için biraz aceleyle, kısa bir süre içinde yapmaya çalıştım; o yüzden birkaç minik aksilik oldu, yüzleri beğenmeyip tekrar yaptım, yemeyip içmeyip killerle uğraştım vs. ama bu sıkı çalışmanın sonuçta hem benim içime sinen, hem de karşı tarafın beğendiği bir şey çıktı ortaya :)

Boyu yaklaşık 8-9 cm, elimde de fotoğrafladım ki boyutunu görebilesiniz. Evet, minicik :)



Hem vernikli, hem verniksiz halleri ve farklı açılardan çekilmiş daha fazla fotoğraf için:











6 yorum:

  1. ay ne kadar tatlı olmuş kilpicim emeğine sağlık!
    http://detailsbyenda.blogspot.com/
    hemen http://www.facebook.com/detailsbyenda da paylaşıyorumm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Enda'cım, beğenmene çok sevindim :) Paylaşım için de teşekkürler ;)

      Sil
  2. harika olmuşlar bende sipariş etmek istiyorum nasıl ulaşabilirim size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Her şey için bana kilpidesign@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)

      Sil
  3. biblo yaptırmak ıstıyorum mailde attım facebooktanda yazdım l irtibata geçmek ıstıyorum

    YanıtlaSil