23.7.12

Röportaj ve Çekiliş :)

Düğün Hikayesi'nin yaratıcılarından sevgili Ayça geçtiğimiz hafta bana ulaşarak ufak bir röportaj bir de blog
üzerinden minik hediye vermeyi teklif etti. Zaten ufak bir çekiliş vardı aklımda, buna bir de röportaj eklenince çok iyi oldu, çok da güzel oldu bence :)



Evet, kazanana bu bakır ve bronz tonlarında yaptığım steampunk deniz kaplumbağasını hediye edeceğim.  Çekilişe katılım yalnızca 1 hafta sürecek ve kazanan önümüzdeki pazartesi belli olacak. Herkese bol şans ve her şey için Ayça'ya sonsuz teşekkürler :) 

Benimle yapılmış röportajı okumak ve deniz kaplumbağasını kazanabilmek için sizleri Ayça'nın kişisel blogu'na alalım :)






6 yorum:

  1. Ayçanın blogunda görüp gerekenleri yerine getirdim hadi beni çekilişe dahil et:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraya da yazmışsınız, edildiniz dolayısıyla :) Bol şanslar :)

      Sil
  2. yaptığınız işe cidden bayıldımmm:)) sevgili blog sahibesi nihan hanımcım ben de kızına gelecekte kızım büyürkenki duygularımı ifade ettiğim, fotoğraflarını biriktirdiğim teknolojik bir günlük halini almış bir blog sahibiyim...sizi zevkle takip edicem..sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ah ne güzel bir hediye, kızınız ileride okuyunca nasıl mutlu olacak kim bilir, yüreğinize sağlık cidden :) Benim ailem çocukken yaptığım resimleri filan saklamış, onlara bile bakarken gözlerim doluyor benim, kızınızın ileride blogu okurken ne kadar mutlu olacağını tahmin bile edemiyorum artık ^^ Sevgiler :)

      Sil