30.9.12

Özel Yapım: Pick of Destiny / Kaderin Penası



Ne zamandır filmdeki gibi (Tenacious D in The Pick of Destiny - 2006) , çalınabilen bir kaderin penası yapmak istiyordum. Gelen istek bu süreci hızlandırdı her ne kadar uygun pena bulması vesaire biraz zaman aldıysa da. İşte kolye ucu ve de gitar penasının kargoya vermeden önce ve -malesef- masa lambası ışığında çekilmiş fotoğrafları ^^


Sizin de böyle istediğiniz bir şey veya aklınızda bir pena tasarımı varsa sizin için özel olarak yapabilirim. Özel istekleriniz için bana kilpidesign@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)





23 yorum:

  1. ben bundan istiyorum nihan abla sana nasıl ulaşıcam bilmiyorum 3 taneye falan ihtiyacım var bana ulaşırmısın? mysalman32@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Satın almak istiyorum fiyat ve diğer bilgileri atar mısın? arda.l33t@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Satın almak istiyorum fiyat ahkkında bilgi verebilir misini? hcihangir07@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, gerekli bilgiyi facebook mesajınıza cevaben ve mailinize gönderdim :)

      Sil
  4. ben de almak istiyorum fiyatı ne kadar ve izmir e kargo parası ne kadar tutar

    YanıtlaSil
  5. ben de almak istiyorum ürünün ve kargo nun fiyatını söyleyebilir misiniz izmir içinde oturuyorum
    erdem.taskiran7@hotmail.com dan bana bilgi mesajı yollarmısınız

    YanıtlaSil
  6. Ben de satın almak istiyorum kerem.kaplan1998@gmail.com üzerinden size mail attım ulaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  7. Bende satın almak istiyorum gsbaranunal25@hotmail.com ulaşırsanız sevinirim bu da face adresim https://www.facebook.com/gsbaranunal?ref=tn_tnmn :)

    YanıtlaSil
  8. Pardon Fiyatını Burdan Söylemeniz mümkünmü ona göre alcamda

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, satın almak istiyorum venommaster@gmail.com mail adresinden iletişime geçebilirmisiniz? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bende satın almak istiyorum https://www.facebook.com/necipcan.iri ile iletişime geçip gerekli bilgiyi verebilir misiniz teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, profiliniz dışarıdan mesajlara kapalı. kilpidesign@gmail.com adresine mail atarak veya http://www.facebook.com/kilpidesign facebook sayfasından mesaj atarak bana ulaşablirsiniz ^.^

      Sil
  11. Merhaba bu üründen satın almak istiyorum fiyatını mail olarak atabilirseniz sevinirim death-mtl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba bu üründen en kısa sürede temin etmek istiyorum size bir mail atmıştım bana en kısa sürede geri dönüş sağlarsanız çopk memnun olurum mizu_su@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. MERHABA GÜNLERDİR HEDİYE DÜŞÜNÜYORUM VE İSTEDİĞİM ŞEY TAM OLARAK BU LÜTFEN EN KISA ZAMANDA DÖNÜZ YAPARMISINIZ? zeyneperitme@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. MERHABA GÜNLERDİR HEDİYE DÜŞÜNÜYORUM VE İSTEDİĞİM ŞEY TAM OLARAK BU LÜTFEN EN KISA ZAMANDA DÖNÜZ YAPARMISINIZ? zeyneperitme@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Bende bunla ilgili bilgi almak istiyorum mail yollayabilir misiniz? Email: atesjb@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. fiyatı ve nasıl alabileceğimiz konusunda acil bir cevap bekliyorum, ugurcankaymaz@hotmail.com, teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Fiyatı ve nasıl alınabileceği hakkında mail atar mısınız kaan_78_fb@hotmail.com şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. Aga harika fiyat ver alalım ama ögrenciyiz ona göre:)
    elwaro123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Hala alınabiliyor mu acaba ve fiyatı ne kadardır ?

    YanıtlaSil