9.10.12

Sonbahar Perisi - Autumn Fairy: My First Try!


 10marifet ve Hobiniyarat'ın ortaklaşa düzenledikleri sonbahar yarışması için hazırladığım sonbahar perisini takdim edeyim sizlere! Kendisi yarışmaya gönderilen her tasarım gibi bu pazar BÜMED'de gerçekleşecek ve tüm geliri Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı'na bağışlanacak olan 10marifet Sergisi'nde olacak. Yarışmanın teması sonbahar, eserlerin satışından elde edilen gelir de Koruncuk Vakfı'na bağışlanacak olunca uzun zamandır yapmak istediğim "gerçekçi peri"yi konsepte uyarladım ve işte karşınızda "Sonbaharın Koruyucu Perisi" :)

Let me introduce you the autumn fairy I made for a charity/exhibition/competition! (Yeah, it's all three :) Theme of the competition was autumn and all of the exhibition's income will be donated for kids who need protection. So I've adjusted my wish to "make a nice, realistic looking fairy" according to the event and here she is: The Protector Fairy of The Autumn :)



Kendisi ilk gerçekçi hanımkız figürü denemem, tamamen polimer kilden (Cernit) elde yapıldı ve çok hoş floral bir çerçeveye güzel bir kompozisyonla yerleştirildi. Sanırım kendisiyle ilgili en sevdiğim detay kıyafetinde kullandığım ipek kumaşı kahveyle renklendirmiş olmam :P

She is my first realistic looking fairy try. I made her out of Cernit clay (flesh) and placed in a nice floral frame with other details. My favorite thing about her is that I have actually hand-dyed the silk of her dress with coffee :P

Kanatlarını gerçek kurumuş yapraklardan, kıyafetini ipek kumaş ve tuhafiyeden aldığım şeritten, tacını takı aparatından, saçlarını da kestane rengi tibet koyunu kürkünden yaptım. Sihirli değneğinin ucunda da damla kesim uçuk pembe bir swarovski kristali var. 

Her wings are real dried leaves that are varnished and decorated. Her dress is made of silk and ribbons, her tiara is made out of a filigree jewellery thingy. Her hair is auburn red tibetan lamb fur and there's light pink, tear-drop shaped swarovski crystal on her wand.




Yapımı yaklaşık bir hafta aldı, bayağı emek harcadım ama içime çok sindi. Umarım beğenilir ve sergide Koruncuklar için güzel bir gelir elde edilir :)

I completed her in about a week, but I really love the way she turned out! I hope people likes her too, and so she will help protecting the kids :)

Daha fazla fotoğraf için / For more pictures:



Aynı zamanda duvara da asılabiliyor. Koskoca evde sağlam bi' tane çivi olduğu için böyle bir köşede, flaşla çekmek zorunda kaldım aşağıdaki fotoğrafları :)







14 yorum:

  1. Muhteşem olmuş. Hayranlıkla bakıyorum. Emeğinize, yaratıcılığınıza ve zevkinize sağlık.
    Gerçekten harika.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum yorumunuza :)
      Sevgiler :)

      Sil
  2. harika olmuş ellerinize sağlık. Yarışmada başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. çok fantastik bir şey bu bayıldım :) sanat resmen sanat!! :) yeteneğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :) Ah o seviyeye ulaştırabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Aman Allahııım dedim bunu görünce... Ben insanın resmini çizemem Kilpi periyi elleriyle yapmış Allahııııımmm. Bayıldımmmmm gerçekten çok özenli ve kaliteli bir tasarım olmuş ellerine sağlık Kilpi... Diğeri de güzelmiş fikir olarak onu çok beğendim ama bunda sanki daha bir başka emek var gibime geldi. Vallahi Bravoooooo :) Jürinin de işi kolaylaşıyor böyle çalışmalarla haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum yorumunuza :) Diğerindeki figürü biraz daha illustrasyon tadında yapmaya çalıştım, orantıları pek önemsemeden içimden geldiği gibi yaptım; bir de yarışmanın uzatıldığını bilmiyordum azıcık aceleye geldi, ondan olabilir :P Ama buna apayrı bir emek verdim cidden, ayrılması nasıl zor geliyor anlatamam :)

      Sil
    2. Evet ayrılmak hakikaten zor olacaktır sizin için... Bu kaadar emek ve dediğiniz gibi baktığınızda belli olan bir özen kolay kolay hediye bile edilemez ama alışıyor insan :) Onun yokluğuna da alışacaksınız haha :) Evet yarışmanın uzadığını ben de dün öğrendim kendi sitelerinden :) Hızlandırılmış halleri buysa çalışmalarınızın uzun uzun çalıştığınızda kimbilir neler çıkaracaksınız ortaya :) Tekrardan ellerinize sağlık, oylama gerekseydi yarışma için benim oyum sonbahar perinize olurdu :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, valla mahçup oldum O.O Çok güzel çalışmalar var, bakalım ne olacak :) Bugün kendisiyle vedalaşarak 10marifet çalışanlarının şefkatli ellerine teslim ettim; umarım çocuklar için güzel bir katkı sağlar :)

      Sil
  5. Bu çalışmana güzel olmuş dersem olmaz, çok basit kalır: Muhteşem olmuş dersem belki biraz yaklaşırım!! Ayrıca çok temiz ve titiz bir işçilik var üzerinde! Emeğine sağlık, sonsuz başarılar dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, gökyüzünde uçuşan cisim benim :)

      Sil
  6. evet bunu 10marifette görmüştüm ve çok beğenmiştim çok yaratıcı ve süper yav ellerine sağlık! 40 yıl düşünsem aklıma gelmez benim böyle bir şey yapmak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Daha güzelleri de olacak umarım ^^

      Sil