13.12.12

Özel Yapım: Romantik Çift Figürü / Romantic Couple Figurine #2


Eveet, son birkaç haftalık sessizliğimin sebebi, özel istek üzerine yaptığım romantik çift figürünü nihayet paylaşıyorum sizlerle :) 

Tabii art doll blogumda henüz yapım aşaması fotoğraflarını paylaşabildiğim yılbaşı elfi ile sorumluluğu paylaşıyorlar ancak hakikaten çok emek verdiğim, bir çalışma oldu kendisi :)




Kendilerinin figürleri ve diğer bütün detaylar Zeynep hanımın istekleri ve gönderdiği fotoğraflara göre yapıldı. Gözleri özel olarak gerçekçi bir şekilde yaptım, Zeynep Hanım'ın kirpiklerini de eklemeyi ihmal etmedim :)


Zeynep Hanım bana ulaştığında aklında kesin bir şey yoktu aslında, birlikte fikir alışverişi yaparak ortaya çok güzel bir şey çıkardık. Kendisi mimar olma yolunda ilerlediğinden böyle tuğla bir duvar üzerine oturttuk çiftimizi, ortaya da özel notlarıyla süsleyebilmesi için minik bir mantar pano ekledik, etrafa da onlar için özel olan objeleri koyduk. Yapımı yaklaşık iki hafta sürdü, hakikaten çok uğraştım ama o kadar içim(iz)e sindi ki :) Hatta aldığım duyuma göre Ethem bey ve hatta ailesi de bayılmış figüre, mişın kompliiiit! :)

Araya bir de yapım aşaması fotoğrafı ekleyeyim, boyutları farkedin :)


 Figür toplamda duvarla birlikte yaklaşık 19 cm uzunluğunda, 12 cm genişliğinde olsa da aslen detaylar oldukça minik. Kafalar başparmağım boyutunda neredeyse :)





Zeynep Hanım ve Ethem Bey' ömür boyu mutluluklar dilerim :) Düğün pastalarının üstündeki figürleri yapmak da kısmet olur umarım :P

Bolca fotoğraf çektim figürü yollamadan önce, fotoğrafların üstlerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz:






 Siz de sevdiğinize böylesine özel bir hediye yaptırmak istiyorsanız kilpidesign@gmail.com adresine mail atabilirsiniz :) 

10 yorum:

  1. nihan ellerine sağlık çok çok güzel oldu :) aklımdaki şeyden daha bile güzel oldu :) seni de tanıdığıma çok memnun oldum ellerine sağlık tekrardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnun oldum, sayende yapması da çok keyifli bir figür oldu benim için :) Ki hakikaten şimdiye kadar yaptığım en güzel şeylerden biri; beğenmene ve beğenilmesine çok sevindim :)

      Sil
  2. E yok yaniiiiii çok harika olmuş bu :) O suratlar ayrı bir taktiri hakediyor zaten. Ellerine sağlık vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :) Eheh evet büyüteç almam gerekiyor artık bence :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık çok güzel olmuş :)Bakalım daha neler gelicek merakla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık fiyatlar nedir acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yazının sonunda da belirttiğim gibi fiyatlar istediğiniz detay ve özelliklere göre değişiyor. Nasıl bir şey istediğinizi detaylı bir şekilde yazıp kilpidesign@gmail.com adresine gönderirseniz daha net bir fiyat verebilirim size :)

      Sil
  5. harika olmuş ellerinize sağlık çok beğendim gerçekten :)

    YanıtlaSil