19.12.12

Yılbaşı Çekilişi!

Merhabalar! :)



Sınavlar bir yandan siparişler bir yandan ancak vakit bulabildim yılbaşı için yaptığım iki şeyi fotoğraflamaya. İki minyatür kar küresi kolye, biri kardanadam, diğeri de penguenli. Kolyeleri sürpriz hediyelerle birlikte iki takipçimize hediye etmeye karar verdim ve Kilpi'nin facebook sayfasında bir çekiliş düzenledim ^.^


Herkese bol şanslar!

Facebook kullanmıyorsanız aynı işlemi (takip etme, paylaşma ve yorum bırakma) blogger veya twitter üzerinden de yapabilirsiniz ^.^

Çekiliş Sonucu belli oldu, kazananlara tebrikler! Sonuçlar şurada :)

8 yorum:

  1. Hahaha :) Ben aynı işlemleri blog üzerinden yapıcam mesela :)
    http://senayatilgan.blogspot.com/
    ana sayfada sağ altta çekilişler bölümünde duyurdum Kilpicim :)
    senay-atilgan@hotmail.com da mail adresim :)
    Bana çıkacağını düşündüğüm için şanslı hissettim şimdi kendimi sankim penguen bana mı geliyor ne :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım cekılısın..senay cım ınsallah dıledıgın cıkar sana ...ben katılmıyorum ama duyuruyu yapacam ...

    YanıtlaSil
  3. nursel satar
    çekilişi duyurdum linki
    http://nurselahmt.blogspot.com/2012/12/blog-post_907.html
    ikiside çok tatlı herkese bol şans

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Bloğunuzu 10 Marifet aracılığıyla keşfettim.Emekleriniz,çalışmalarınız çok güzel.Ellerinize sağlık.Ben henüz yeni bir blog yazarıyım.Yorumlarınız için mutlaka beklerim.Muhabbetle kalın.takipteyim..

    http://butikrabia.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, inceleyeceğim blogunuzu :)

      Sil