3.3.12

Polimer Kilden Yaptığım Miyazaki Karakterleri

Anime'yi, özellikle Miyazaki'nin animelerini çok seviyorum. Aşağıda polimer kilden yaptığım Miyazaki  esinlenmeli şeyleri görebilirsiniz.






Killeri elime ilk aldığımda Spirited Away'le ilgili bir şeyler yapmak istemiştim. Mum, mumluk vs. de çok seven bir insan olarak mumluk yapayım, ama nasıl yapayım derken annem farklı bir şey için "Ejderha yapıp mumluğun etrafına dolasana." diyince aklıma bu fikir geldi. Ve işte Miyazaki'nin Spirited Away karakterlerinden oluşan mumluk: Haku, Chihiro, ve büyüyle ufaltılıp bıcırtılmış kuş ile bebek. 










İç kısmı tealight mum boyundan biraz daha geniş, dolayısıyla takı vs. koymak için de kullanılabilir dedim ve içine yaptığım Susuwatari'leri (Soot Sprite, Toz Perisi) doldurdum :) Onları da 3 boyutlu yapmak bayağı zordu. Uğraştırdı ama çok sevimli oldular :) 












Bu da yine Spirited Away'den, No Face (Kanoashi, Yüzsüz) kolye ucu. Hiç boya kullanmadım ve maskeyi simetrik yapabilmek için çok uğraştım ama güzel oldu :)


2 yorum: