3.3.12

Zottirik Baykuşlar

Baykuşları çok seviyorum, ve bilgeliğin sembolü olan bu kuşları azıcık zottirikleştirmekten bir zarar gelmez diye düşündüm :) Bazıları yüzük, bazıları kolye ucu ;)










3 tane zottirik baykuş yüzük. Ortadaki içime sinmedi, gözünü pek beceremedim, tekrar yapacağım :)


Bu çok bilmiş baykuşun gözlüğü ve yüzük kısmı bronz metal, gözleri de karanlıkta parlayan fosforlu kilden yapıldı :)


Bu da neon turuncu ve mor benekli şebelek bir baykuş yüzük :) 



Bu çakmak çakmak bakan zottirik, sevimli baykuş da kolye ucu. Yaklaşan sınavlarımı hatırlatıyor bana :)

2 yorum:

  1. :) Ellerinize sağlık, zottirik başlığına çok güldüm ,bi de "zottirikleştirmek lazım " beni benden aldı. Blogdaki bütün eserlere baktım ama hepsinin altına yorum yazmak zor olacaktı,zottirik başlığı altına toptan yazayım dedim. Hayao Miyazaki den esinlenerek yaptıklarınız ayrı bir beğendim, bundan sonra takipçinizim:)

    YanıtlaSil
  2. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim, özellikle blogunuzdaki birbirinden güzel çalışmaları gördükten sonra beğeniniz beni kat kat sevindirdi :) Henüz blogunuzu ayrıntılı olarak inceleyemedim ancak izlemeye aldım, en kısa zamanda deşeceğim, şimdiden gördüklerim bile yetti, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil