9.10.12

Bir Sonbahar Düşü - Autumnal Dream




Sonbahar hep hayal kurmayı çağrıştırır bana, o yüzden ismini "Bir Sonbahar Düşü" koydum bu çalışmanın, havanın bütün kasvetine rağmen hayallere sıkı sıkı tutunmayı hatırlatsın diye insanlara :)



 Yine şurada bahsettiğim etkinlik çerçevesinde, aynı projeden elimde kalan birazcık yaprak ve saçı da değerlendirerek yaptığım çalışma. Bu karışık teknik, biraz daha elişi tadında. Sayesinde ilk dikişimi de yapmış bulundum :P Kullandığım malzemeler keçe, polimer kil, yaprak, iplikler, kurdele ve birazcık tibet koyunu kürkü.





4 yorum:

  1. Tasarımlarınız çok ilginç ve çok etkileyici. Gerçekten çok beğendim. Sonbahar perisi zaten inanılmaz güzel ama ben bunu daha sevimli buldum. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. bu sonbahar temalı çalışmaların gerçekten çok hoş ve orijinal buna da bayıldım!

    YanıtlaSil