20.10.12

[TR] Van Tu Tri Foro

Merhabalar!

Blogu takip edenler bayağı bir artıp 100'ü geçmiş, nasıl sevindim anlatamam :) İzleyen, beğenen, güzel yorumlarını paylaşan herkese sonsuz teşekkürler! Facebook sayfası da 250'yi geçince bir çekiliş düzenleyeceğim, beklemede ve takipte kalın diyeyim ben ^^

Nihayet siteyi biraz düzenleyip üst menüyü ekleyebildim. Nasıl olmuş? Galeri için de güzel bir şeyler yapabilsem çok mutlu olacağım ya bakalım. Sırf Kilpi için bu dönem Web Design ve Copywriting dersleri aldım, umarım bir faydalarını göreceksiniz dönem sonuna doğru :) Birkaç hafta içinde bir minik reklam filmimiz bile olacak ders projeleri sağolsun. Maskottu, logoyu düzeltmekti, sitedeki eksikleri halletmekti filan da yapılacaklar listemde. Ah o liste o kadar uzun ki :D

Yabancı grup ve forumlara üye olduktan sonra Art Doll  gelişimim için ayrı bir yer kullanmamın daha iyi olacağını düşündüm ve yeni bir blog açtım. Umarım sonbahar perisi de orada pek uzun süre yalnız kalmayacak. İlgilenenler olursa buyursun; işte Kilpi'nin OOAK Art Doll Güncesi :)

Bir süredir yeni bir şey ekleyemedim ama neyse ki bayram tatili yaklaşıyor ve ben kendimi direk kile çamura ve Kilpi'yle ilgili diğer her şeye vermeyi düşünüyorum. Böyle bir sürü güzel şey gelecek buralara. Düşündükçe ellerim kaşınıyor, içim pırpır ediyor, böyle bir kuşlar böcekler havaları. Hayat güzel be :D

Sevgiler,
Kilpi - Nihan

2 yorum:

  1. yaptıklarında site de git gide gelişiyo ve güzelleşiyo :) eline ve sabrına sağlık ne diyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim, desteğinizle oluyor her şey :)

      Sil