25.1.14

Özel Yapım Chibi Figür: Deren & Özgü


Bazılarınız biliyordur, chibilere karşı zaafım var ama çook uzun zamandır chibi figür çalışmamıştım. Ve nihayet iki çoook şeker yakın arkadaş için yaptığım bu chibi figürden o kadar keyif aldım ki! Hele ki böyle cıvıl cıvıl olunca odaya da bahar havası geldi :)

Sevgili Deren ve Özgü, dostluğunuz, mutluluğunuz, gülüşünüz, güzelliğiniz hep böyle devam etsin :))





Chibi deyip geçmedim, yüz hatlarını elimden geldiğince farklılaştırmaya çalıştım yine :) Detaylarla ve dokularla da bolca uğraşıp eğlendim. Özellikle ağacın, ahşap bank ve bluzların dokularını çok severek yaptım. Fotoğraf makinesi ve kediyi yaparken de çok eğlendim :) En sevmediğim kısımsa ağacın süngerini kat kat boyamaktı :P


Malesef figürü göndermeden ölçme şansım olmadı ama fotoğraflarda gördüğünüz gibi miniminnacık, ağaç sağolsun büyüttü biraz. Genişliği 10-15, yüksekliği 20-25 cm diye tahmin ediyorum ama :) 

Bunlar da detaylarımız, bu kadarcık, elden bile minnak bir figürde ne kadar detay olabilir ki? ;)

İletişim: kilpidesign@gmail.com 

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Every weekend i used to pay a visit this web page,
    for the reason that i wish for enjoyment, as this this web site conations truly
    good funny data too.

    my webpage mold testing brooklyn

    YanıtlaSil
  3. Thank you, I have recently been searching for info approximately
    this subject for ages and yours is the greatest I have came upon so far.
    However, what in regards to the conclusion? Are you sure about the supply?


    Feel free to surf to my site ... PA daycare center

    YanıtlaSil
  4. Attractive section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert that
    I get in fact enjoyed account your blog posts. Any way
    I'll be subscribing to your feeds and even I achievement
    you access consistently fast.

    Here is my webpage; Tulsa furnace troubleshooting guide pdf

    YanıtlaSil
  5. Awesome! Its really amazing post, I have got much clear
    idea regarding from this post.

    Feel free to surf to my blog post: best wireless audio transmitter receiver

    YanıtlaSil