22.1.14

Tekli Figür Çalışması II / Single Figurine II - Burak & Seda



Yine bir figür çalışmasıyla karşınızdayım :) 

Bu sefer Burak Bey'in sevgilisi Seda Hanım için :) Kendilerine ömür boyu mutluluklar dilerim!


Murphy'nin bir uğrayıp pir uğradığı, bir türlü de ayrılamadığı bir figür oldu kendisi. O kadar çok aksilik üst üste geldi ki bu süreçte bir an hiç yapıp bitiremeyeceğim sandım :) Neyse ki bitirebildim :) Fotoğraflar çok aceleyle çekildi ama yine bir kolaj oluşturabildim ^.^ 

Bu seferki çalışma diğer tekli figür kadar detaylı değil, saçlar da, kıyafet de kilden. Kil olarak yine Puppen Fimo kullandım, boyalar da yine genesis ve akrilik :)


İletişim: kilpidesign@gmail.com

3 yorum:

  1. ayyy bayildim. bir muhtesem bunlar.
    seni izlemeye aldim/ ben de beklerim/ kucuk ve yeni bloguma

    YanıtlaSil
  2. Herhangi bir iletişim numarasi alabilir miyim lütfen

    YanıtlaSil
  3. Herhangi bir iletişim numarasi alabilir miyim lütfen

    YanıtlaSil