24.1.14

Özel Yapım: Romantik Çift Anahtarlık- Nurhayat & Furkan


Nurhayat & Furkan çifti için yaptığım çalışma; bu sefer diğer çalışmalarımdan farklı olarak, über şirin bir anhtarlık oldular :)  Kendilerine sonsuz mutluluklar dilerim! :)

Her bir detayı çok keyif alarak çalıştım. Boylar yaklaşık 10 cm; yüzleri detaylı, vücutları karikatürize çalıştık, çok bıcırık oldular :) Puppen fimo kullandım yine, gözler cam-sı, beyefendinin pantolonunu da kot kumaşından yaptım :)


Bitirip yollayalı bayağı oluyor ancak fotoğrafları seçip düzenlemeye ancak fırsat bulabildim. Figürü kar fırtınasının olduğu günlerde gönderdiğimden fotoğraflar çok karanlıktı ve çoğu malesef ki çöpe gitti. Neyse ki kalan sağlar bizimdir! :) Figürleri göndermeden ne olur ne olmaz diye bir sürü fotoğraf çekiyorum ancak sonra seçip kesip boyutları küçültmesi çok zaman alıyor, o yüzden blog postları instagram ve facebook'tan sonra geliyor ;)


İletişim: kilpidesign@gmail.com

2 yorum:

  1. Şahane olmuş, muhteşem bir yetenek tebrik ederim. Modelleme çok özel bir yetenek bence. Ben pek beceremiyorum ama çok özeniyorum doğrusu. Ellerinize sağlık. www.evdeas.com dan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. BİZDE YAPTIRMAK İSTİYORUZ NE YAPMAMIZ GEREKİYOR YARDIMCI OLURMUSUNUZ.

    YanıtlaSil