2.4.12

İlk Ejderha Denemelerim


Bu haftasonu iki tane de minik ejderha denemesi yaptım, çok güzel oldular. Ah zaman bulsam daha neler yapacağım :) (Bunu her postun başında yazmak adet olacak yakında :P)

Minik yavru ejderhalarımın biri yeşil, diğeri mor. Mor olanın ortasında ametist gibi bir taş var; doğal taş satan yerlerin birinden almıştım ancak ne taşı olduğunu bilmiyorum, ametisttir herhalde. Onu kardeşim kaptı götürdü bile zaten :)

Aşağıda ikisinin de bol bol fotoğrafını bulabilirsiniz. Detayların görünmesini istiyordum; vernik ve mika pigmentlerinin etkileri yüzünden bolca fotoğraf çektim:













6 yorum:

  1. Yeşil olan da bir ürkeklik var ya da bunu ben hissediyorum ama çok beğendim ellerine sağlık, Merlin diye bir dizi var cnbce de, orada yeni doğan bir ejderha vardı :) onu hatırladım, çok güzel yaratıklar ya hayranım. Mor olanın korumacı bakışları da ayrı güzel olmuş,süper ejderhalar yapmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz ürkek, öbürü de tam tersi biraz sert oldu. Merlin'i ben de severdim, ejderhaların ayrıca bir hastasıyım ben de :) Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  2. www.eleseri.com sitesinde gördüm bu harika ejderhaları, bayıldım.. Çok özeller bence, tebrik ederim..
    Blogunuzu takibe aldım tabii ki hemen. Başarılar diliyorum, sevgiler,

    Beril Öke Gülen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim :) Bunlar ilk çalışmalar, sonrasında daha gelişmiş, detaylı ejderhalar da yaptım :)

      Sil
  3. O ürkek, yeşil yavru artık benim!!!
    O kadar güzel, o kadar çok sevdim ki...
    Yüzündeki ifadeye bayıldım, sergide diğer çalışmalarınızı da görme şansım oldu, hepsi birbirinden özel ve
    çok yaratıcı.
    Yeşil yavru şuan boynumda ve arada birbirimize gülümsüyoruz ;)
    Ellerinize sağlık, tebrik ve teşekkürlerimle.
    Özge / Glia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nasıl sevindim sizin gibi bir sahibinin olmasına :) Çok teşekkür ederim, hem güzel yorumlarınız hem de birbirinden güzel fotoğrafları bizlerle paylaştığınız için. Güle güle, keyifle takın, kendisine de benden selam söyleyin :)

      Sil