27.4.12

Emeksensin'e Teşekkürler, Bitmemiş Steampunk Şeyler, Vesaire

Emeksensin.com geçen hafta benimle iletişime geçip kullanmadıkları parça, dişli, vida vb. malzemeleri ve 3-D printer'da kendi bastıkları plastik parçaları gönderebileceklerini söylemişti. Her türlü hurdaya hırdaya hazine muamelesi yapan bi' insan olduğumdan (siz beni bir de bit pazarında görün! :P) atladım tabii hemen; işime yarayabilecekleri söyledim, sorularımı da büyük bir ilgiyle cevapladılar. Ve beklemeye koyuldum. Dün geldi kargo; zaten ücret istememişlerdi ama kargoyu da onlar ödemişler, çok mahçup oldum. Büyük bir hevesle açtım paketi; plastik parçalar, dişliler, vidalar, maket/modal parçaları, hepsi birbirinden güzel bir sürü şey yollamışlar. Minik bir arabam bile oldu. Birkaç vidayı dün gece kullandım. Parçaları bitirmeden yollananların bir fotoğrafını çekeyim dedim ve aşağıya koydum :) Çok sevindim, bol bol robot vesaire yapabileceğim, steampunk şeylerde kullanabileceğim parçam oldu. Teşekkürler Emeksensin.com ve Can Altıneller! :)

 Dün gece gelen paketin sevinciyle dişlileri filan yayıp bayağı bir şey yaptım ve bitmemiş diğer şeylerle fotoğrafladım. Bunların daha işi çok, boyamasıydı verniğiydi filan, ama ne zamandır yeni bir şey koymuyordum bloga dedim, toplu halde de gözüme güzel göründüler, fotoğrafladım ben de :) Buyrunuz, steampunk ahtapot, baykuş ve ejderhalar (ikincinin ejderhası yok henüz): 


Bunlarla birlikte elimdeki metal dişlileri de bitirdim. Yenilerini bulana kadar -ki biraz zaman alacak gibi görünüyor, çok zor eski mekanik saatleri bulmak- yeni steampunk şeyler yapamayacağım. Plastik dişliler var ama onları fırınlayamıyorum, boyayıp hava ile kuruyan killerle kullanacağım artık :)  

Bir de henüz bitmemiş, boyanmamış 3 karikatürize karakterimiz var. Tanıdık geldiler mi? :)
Ayrıca dün kardeşimin odasında Gir-go'larımı (Gear-Go da olabilir) buldum, nasıl sevindim anlatamam. Çocukken manyak gibi oynardım bunlarda, böyle böyle steampunk hastası bir velet yetişti demek ki :)


6 yorum:

  1. Ahaha Arya, Daenerys ve Snow çok güzel olmuşlar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Arya'nın gözleri birazcık pörtlek oldu ama bakalım, boyanınca daha güzel olacaklar umarım :>

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. yalnız jon snow nerdeyse birebir olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, benzetebildiğime sevindim :) bunları yapalı çok oldu ama bi' tamamlayıp koyamadım siteye, iron throne ve khalesi'nin ejderha yumurtaları bitsin hep birlikte koyacağım :)

      Sil