2.4.12

Steampunk Baby!

Dün oturdum, dişlilerimi, bilimum hurdamı hırdamı masaya yayıp bu mekanik hayvanları yaptım. Ah vaktim olsa daha yapmak istediğim çok şey vardı ama şimdilik 2 tane deniz kaplumbağası, 2 tane de baykuş yapabildim.






İlk olarak favorim, su yeşili ve bakır rengi kerata keratamla başlayayım. Sırtında minik bir tüp, vücudunda da dişliler, vidalar ve daha bir sürü detay var. Mika pigmenti ve vernik kullanarak hoş bir metalik efekt verdim. Boyu 5 cm, eni kollarıyla birlikte 4,5 cm, yüksekliği de yarım cm ile 1 cm arasında. Aşağıda bol bol fotoğrafını bulabilirsiniz:






Bu da diğer keratam, bakır ve bronz renklerinde. Saat parçaları, vidalar, somunlar kullanıldı ve metalik etki için boyanıp verniklendi. Boyu 4 cm, genişliği 3 cm civarı. Diğer fotoğrafları:






Bu da bronz ve pirinç mekanik baykuşum. Yine boyanıp verniklendi, Boyu 3,5, eni 2,5 - 3 cm civarında. Diğer fotoğrafları:






Bu da gümüş mekanik baykuş, geçen sefer yaptığıma benziyor ama bu seferki çok daha güzel oldu kanımca. Boyu 4, genişliği 3,5 cm civarı. Diğer fotoğrafları:






6 yorum:

  1. Her iki kaplumbağayayı da çok beğendim ama en çok birincisini, göz detayları kabuk altındaki motor(!) ve pervane detayı. Minik minik işleyerek çok güzel şeyler üretiyorsun gerçekten hayranlık içerisindeyim ben genelde detaya inince ahanda şimdi suyunu çıkaracağım modunda oluyorum:) neyse ki birileri bu işte çok başarılı ve göz zevkimi tamamlıyor:) Biraz ders biraz üretim devamını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birincisi benim de favorim, çok uğraştım, ben de korktum bir an çok karman çorman bir şey yapacağım suyu çıkacak diye ama içime sindi hakikaten. Beğenmene çok sevindim valla :) Utandım, çok çok teşekkür ederim :) Eheh evet yeni şeyler yapmaya devam edeceğim ders aralarında; yeni cici hurdalarım da oldu artık, oley :P

      Sil
  2. Bronz mekanik baykuşu ve birkaç Miyazaki karakterlerini Kilpi'den almış biri olarak resimdekilerden daha güzel olduklarını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Çok şeker, iyi niyeti suistimal edilmemesi gereken bir tasarımcı bence kendisi :) Uzun zamandır yaptığım en keyifli alışverişi yaptım kendisinden. Ben de merakla yeni yapacağı karakter ve tasarımları bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil