13.5.12

Kilpi'nin İlk Standı


Dün (12 Mayıs 2012)'de Galata House'da, Cafe Market & Weekend Bakery'deydim. Kilpi'nin yanısıra Durak Dükkan, DantieHandmade, Designela, Chedeliko, Mikla, Pik, Oli Bastiani de oradaydı ve 2. el CD, DVD, T-Shirt ve kitap satışının yapıldığı Garage Sale (Türkiye'de pek yaygın değil ama garaj satışı da diyebiliriz) de vardı. Her standda o kadar güzel şeyler vardı ki,  gelmeyenler çok şey kaçırdı diyebilirim ^^


Biraz da deneyimlerden bahsedeyim. Bu ilk stand tecrübemdi ve hazırlık süresince bayağı bir panik yaptım, hatta tırnağımı ortadan ikiye bölmek suretiyle ilk iş kazamı da yaşadım. Bir iki hafta pek minik, detaylı şeyler yapamayacağım gibi görünüyor ama bakalım. Bir de bu stand hazırlığı sandığımdan uzun sürüyormuş; kutusuydu, torbasıydı, paketiydi ayarlaması pek zaman almıyor ama hazır bastıracak imkanım olmadığı için elde tek tek kesip kurdeleyle bağlamak durumunda kaldığım etiketler bayağı bir vaktimi aldı. Bir de bir dolu şey taşımamak gerekiyormuş, onu öğrendim ^^ Artık maçtan mı, ertesi gün olacak Ales'ten mi, havalardan mı bilmiyorum; pek gelen giden yoktu ama stand insanları olarak biz eğlendik :P

Neyse deneyimlerimden sonra standın fotoğraflarını da paylaşayım; işte Kilpi'nin standı, minimum yere maksimum şey sığdırma çabalarının sonucu :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder