11.5.12

Nihayet Fotoğraflanabilen Steampunk Şeyler

Bunları yapalı kaç hafta oldu; zincir alayım, zincir aldım halka almamışım, halka aldım klips almamışım diye diye kaç haftadır sürünüyor. Nihayet tamamladım ve fotoğrafladım. Tabii mika pigmentleri ve vernik sağolsun fotoğraflar pek düzgün olmuyor ama yapacak bir şey yok, elimden geldiğince çok fotoğraf çekip minimum ışık patlatanlardan seçtim.

İşte son yaptığım steampunk baykuş, ahtapot ve ejderhalar. Çoğu satıldı, kalanlar için şuraya bakabilirsiniz: Emeksensin

Ayrıca istediğiniz bir şey varsa sizin için özel olarak yapabilirim. Özel siparişleriniz için bana kilpidesign@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :)


Ahtapotlarla başlayalım :) Bu bronz/bakır mekanik ahtapot saat dişlileri ile bir minik ampul kullanılarak polimer kilden elde yapıldı; metalik etkiyi verebilmek için boyandı ve verniklendi. Boyu 4,5 cm, genişliği 5 cm civarında. Zinciri uzun, 1 metre, alanın isteğine göre kısaltacağım. Fiyatı 40 TL. Satılmıştır :) Diğer fotoğraflar aşağıda:



Bu da bir diğer steampunk etkili mekanik ahtapotumuz, ahtapotlar arasında favorim bu. Eski yarı-fantastik, yarı-bilimkurgu hikayelerden esinlenerek yaptım, kafası eski dalgıç başlıkları şeklinde, ve kırmızı tonlarında bir de gözü var. Yine polimer kilden, saat parçaları kullanılarak yapıldı, boyandı ve verniklendi. Boyu 4, eni 5,5 cm civarı. Antik bronz uzun zincire takıldı (zinciri isteğe göre kısaltacağım). Diğer fotoğrafları aşağıda:


Bu da mavi endüstriyel ahtapot. Polimer kil ve saat dişlileri kullanılarak yapıldı; mika pigmentleriyle boyanıp verniklendi ve füme rengi zincire takıldı. Boyut olarak diğerlerinden daha büyük. Zincir 1 metre, alanın isteğine göre kısaltacağım. Fiyatı 25 TL. Satılmıştır :) Diğer fotoğraflar:




Bu da bakır/bronz tonlarında, yine polimer kil ve saat dişlilerinden yapılmış steampunkvari ahtapot; boyandı ve verniklendi, uzun zincire takıldı. Boyu 4, eni 6 cm civarında. Satıldı. Diğer fotoğraflar:


Ve baykuşlar :) Bu sefer yüzük de yaptım ^^


Baykuşlardan favorim bu bronz/bakır/pirinç renkli olan. Polimer kilden, saat parçaları kullanarak yaptım ve dişlilerin üzerine ince, koruyucu bir tabaka şeffaf reçine döktüm. Boyu 4, eni 3m cm civarında. Zincir uzun, isteğe göre kısaltacağım. Satıldı :) Diğer fotoğraflar aşağıda:




Bu da diğer baykuş kolye ucu, bunu da çok beğenerek yaptım. Yine polimer kil, saat parçaları ve resin; boyandı ve verniklendi. Boyu 4, eni 3 cm civarında. Zincir uzun, isteğe göre kısaltacağım. Gitti bitti ^^ diğer fotoğraflar:





Ve steampunk baykuş yüzükler :) Çok hoş, victorian benzeri işlemeli ayarlanabilir yüzük tabanları buldum, böylece steampunk yüzükler de yapabileceğim bakalım. Bu da antik bronz steampunk baykuş yüzük; ayarlanabilir, işlemeli yüzük tabanında Diğer fotoğraflar:



Bu da bakır steampunk baykuş yüzük; yine işlemeli, ayarlanabilir yüzük tabanında. Diğer fotoğraflar:


Bu da metalik mavi tonlarında steampunk baykuş yüzük. Bunun tabanı işlemeli değil, düz ayarlanabilir yüzük tabanı.


Steampunk ejderha, profilden. Çok uğraştırdı bu, ama çok sevdim. Polimer kilden, saat parçaları kullanarak yapıldı, boyandı ve verniklendi. Boyu 5, eni 4 cm civarında. Uzun siyah zincire takıldı, isteğe göre kısaltacağım.






Bunlar da steampunk yusufçuklar. Tamamlanmadılar henüz, kanatları da kurumadı filan ama ben yine de bu postu hazırlarken onların da fotoğraflarını çekeyim dedim. Onlar da artık önümüzdeki haftalarda eklenirler :) 


 Her türlü yorum, öneri, istek vs.'ye açığım biliyorsunuz, fikirlerinizi bekliyorum :) 

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu diyarlarda başka steampunk tutkunlarının olması da beni şaşırttı açıkçası :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil