4.11.12

3 Sanatşörler: Poe, Dali ve Chaplin





Polimer kilden sevdiğim isimleri yapmak istiyordum ne zamandır. Favori sanatçılarımla başladım; Edgar Allan Poe, Salvador Dali ve Charlie Chaplin.

I've been thinking of sculpting my favorite names out of polymer clay. I started with my favorite artists: Edgar Allan Poe, Salvador Dali and Charlie Chaplin.



Hepsini polimer kilden büyük özenle yaptım, boyadım, vernikledim; broş iğnesine takarak arka taraflarını dekoratif bir şekilde siyah keçeyle kapladım. Boyları 6,5 - 7 cm, enleri 3,5 - 4 cm arasında.  :)

All of them are sculpted out of polymer clay with great care, painted and varnished for protection. They are then attached to a brooch pin and their backsides are covered decoratively with black felt.  ;)


Daha ayrıntılı fotoğraflar şurada / More detailed photos are here:



Edgar Allan Poe Rozet / Broş - Edgar Allan Poe Pin / Brooch:




Eriyen Salvador Dali Rozet / Broş -  Melting Salvador Dali  with ants Pin / Brooch:





Charlie Chaplin Rozet / Broş - Charlie Chaplin Pin / Brooch:




4 yorum:

  1. Gönülden kutluyorum. Hepsi çok başarılı ve güzel olmuş. Emeğinize ve yaratıcılığınıza sağlık.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)))

      Sil
  2. bu kadar gerçekçi olmaları inanılmaz.
    bence kişiye özel rozetler tasarlamalısın.anneler çocuklarını falan...böyle bi yeteneğe sahip olmak müthiş bi şans:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kişiye özel siparişler hazırlıyorum aslında, çift figürleri vb. şeyler yaptım daha önce, isteyen olursa yaparım neden olmasın :)

      Sil