16.11.12

[TR] ALES, Yeni Levent Lisesi ve de kolici.com

Pazar günü ALES'e girecektim, yer Yeni Levent Lisesi görünüyordu ama internette arayınca her site başka bir şey söylüyor, haritalar deseniz karman çorman. Hasta hasta kaybolurum diye korkarak gittim ama yer o kadar kolaymış ki :D Bunun daha bahar dönemi ALES'i var, KPSS'si var, ÖSS'si var, daha ne bileyim nesi var. Ola ki birine lazım olur, yeri çok kolay:

4. Levent metro durağı Yeni Levent çıkışında, veya 4. Levent'ten geçen hemen hemen her otobüsün, minibüslerin durduğu yerde, toplu dizilmiş durakları geçer geçmez sağa dönüyorsunuz. Dümdüz 5-10 dakika yürüdüğünüzde karşınıza geliyor zaten, böyle de kolay bir yerde ^.^

Bir de benim gibi sürekli baloncuklu zarf, kutu vesaire gibi şeyler ihtiyacı duyan ama kazıklanmaktan hoşlanmayanlar varsa, kolici.com'u tavsiye ederim. Pazartesi bir paket yollamam gerektiği için pazar günü bizim buradaki kazıkçı kırtasiyeden bir baloncuklu zarfı 4 liraya almak zorunda kaldım. Evlat acısı gibi oturunca bu acıyla internette araştırıp siteyi buldum ve bilimum zarf, kutu filan sipariş ettim. Pazartesi sabahı arayıp hemen getirdiler, böyle de hızlı ve güzel ^.^

Benim gibi yayıntısı çok olanlara ve ikea kutularına gidip dünyanın parasını bayılmak istemeyenlere de (tamam güzeller de kutu ya alt tarafı) sitede satılan şu evrak kutularından tavsiye ederim kesinlikle. Kalın ve kaliteliler, fiyatları süper, yayıntıya birebirler, kocamanlar, istediğiniz gibi de süsleyebiliyorsunuz ^.^

Dipnot: Cimri değilim öğrenciyim! :)

2 yorum:

  1. Cimrlikle hiç alakası yok, niye bile bile kazıklanasınki :) öğrenci bile olmasan oldukça mantıklı bir yaklaşım:) Ben de eve kapaklı kutulardan almıştım süper ötesi düzen sağlıyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutular hobi insanının en büyük yardımcısı hakikaten :P Ben dayanamayıp 4 tane daha aldım, kil dolabımın üstünü de 4leyiverdim, yayıntı kalktı :P Bu malzeme alma, sonra malzemeler ortalıkta cirit atmaya başlayınca dellenip bir de kutu ve çekmece alma çılgınlığının soru ne olacak bilmiyorum ama bakalım artık :D

      Sil