8.11.12

Totoro Kolye ve Küpeler / Pendants and Earrings


Totoro totoro ooo Totoro! Bayramda diğer şeylerle birlikte bolca Totoro da yaptım, bu sefer minnak arkadaşlarını da araya katmayı unutmadım. Bir daha ne zaman yapabilirim kestiremediğim için hazır oturmuşken ne zamandır aklımda olan birkaç şeyi de yapayım dedim, evde sevimlilikler bahçesinde mutlu mutlu takılıyoruz :)

Hazır oturmuşken Miyazaki koleksiyonunu tamamlamak istemiştim ama hala atladığım birkaç animesi kaldı. Onlar da başka bayramlara artık :)



Ne zamandır aklımda olan ve nihayet yapabildiğim dal üstünde Totoro gel bize susuwatari kolyesi :P




Bu da yapraklı sırıtık Totoro ^^ Gitti bile sevimli mini minicik bir sahibeye :)



Birtakım sevimli Totoro'lar kulağından sallansın isteyenlere ^^


Bunu yapmak ne zamandır yapmak aklımdaydı ve aklımdakinden çok daha güzel oldu. Çok da minicik :)



Bir gün kendimi tutamayıp ısıracağım yaptıklarımdan birini ama hadi hayırlısı :D


Totoro'nun boncuk boncuk bakanı makbuldür derler :P

2 yorum:

  1. Kelimenin tam anlamıyla hayran kaldım çalışmalarınıza. Kutlarım sizi.

    YanıtlaSil