5.11.12

Pek Sanatsal Takılar - Art Related Jewellery

Sanatçıları yapmışken, sanatsal birkaç şey de eklememek olmazdı. Birkaç kitap ve palet yaptım polimer kilden, takıya çevirdim ve nihayet fotoğrafladım. Fotoğraflar pek içime sinmedi ama biliyorum ki şimdi yüklemezsem birkaç ay beklerler öyle, geciktirmeyeyim dedim :)

Önce eski kitaplarımızla başlayalım:


Siyah antika kitap takı seti: kolye ve bir çift kitap küpeden oluşuyor. Hepsi polimer kilden, elde yapıldı; küpeler gümüş kaplama küpe aparatına, kolye de siyah deri kordona takıldı.





Bunlar da koyu kırmızı antika kitap küpeler. Yine polimer kil ve gümüş kaplama küpe aparatıyla; boyları da 2,5, enleri 2 cm civarında :)




Bunlar da koyu turuncu olanlar. Yine polimer kil ve gümüş kaplama küpe aparatıyla; boyları da 2,5, enleri 2 cm civarında :)





Ve son olarak da palet ve fırçadan oluşan ressam kolyesi. Yine polimer kilden elde yapılığ verniklenip kolye haline getirildiler. Paletin boyu 4, eni 3 cm, fırça da 4,5 cm uzunluğunda  :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder