8.11.12

Susuwatari (Soot Sprite / Toz Perisi) Küpe, Kolye ve Anahtarlıklar / Pendants, Earrings and Keychains



Fotoğrafları çekeli birkaç gün oldu ama vakitsizlikten yazıyı bitirip paylaşamadım. İşte karşınızda benim dikenli Susuwatarilerim, diğer adlarıyla Soot Sprite / Toz Perisi. Bunları çok seviyorum hakikaten, ama yapması o kadar zaman alıyor ki anlatamam. Her bir dikeni tek tek elle yapmak zor geldiğinden bir süredir erteliyordum ama bayramda meydanı boş bulunca birazcık yaptım, daha da yapmam herhalde. Bu sefer hem kolye hem de küpe şeklindeler; anahtarlıkları da mevcut. Hemi de kompeitolu (susuwatarilerin de ana yiyeceği olan japon şekeri) :)


Badabing! Fotoğrafları da çok sevdim, anime karakteri olsalar da pop-art esinlenmeli gibi görünüyorlar :P


Bunlar da kırmızı kompeitolu. Boncuklar ışıkta hafiften renk değiştiriyor, çok hoş görünüyorlar cidden :)



Beyaz kompeitolu



Bu da pembesi ^^



Bunlar da yine kompeito şekeri boncuklu kolye modelleri



Renk değişimine dikkat ettiniz mi? :)





Son olarak da anahtarlıklar. Bunların boncukları birazcık daha farklı, baktıkça yiyesi geliyor insanın :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder