11.11.12

Bir de Fotoğraflayabilsem :)

*WIPs and more stuff that's coming soon

Tatilde kendimi kile çamura verdim ne güzel ama bunları takıya vesaireye dönüştürmesi, bir de fotoğraflaması o kadar zaman alıyor ki anlatamam. Şimdilik şöyle toptan fotoğraflar var, önümüzdeki günlerde vize/proje aralarında teker teker fotoğraflayacağım kendilerini diye umuyorum ama bakalım, öğrencilik zor ^^ 


Ghibli serisinin son üyeleri, mini mini Miyazaki şişeleri. Bunları daha önce de koymuştum ama olsun, bu fotoğraf daha güzel ^^ (Fotoğrafların üstlerine tıklarsanız büyük hallerini görebilirsiniz)


Bunlar da "Alice Harikalar Şişesinde" ismini verdiğim çalışmalarım. Bu fotoğrafı çektikten sonra evrim geçirdiler, mantarların bazıları değişti, "Drink me" etiketleri kurdeleler falan filandı ama zaman olunca fotoğraflayacağım. Bu arada hem Ghibli serisinde hem de bunlarda kullandığım şişelerin en büyüğü 4 cm uzunluğunda, varın gerisini siz hesap edin ^^


Bunlar da pek kawaii Alice hanımkızlarımız. Bittiler, aslında fotoğraflandılar da ama onları tek tek ölçüp yazması bile bayağı zaman alıyor, bu hafta içinde gelirler herhalde ^.^


Tee ne zaman yaptığım ejderhalı ve perili madalyonlar, bunlar açılıyor ve içine resim/fotoğraf, ıvır zıvır konabiliyor. Perili olanı koruncuk vakfı için olan etkinliğe göndermiştim, ejderhalılar yakında fotoğraflanacaklar bakalım ^^


Peri kanatları. Bunlar da madalyonlarla hemen hemen aynı zamanda yapılmışlardı, hala boyunları bükük, tek tek fotoğraflanmayı bekliyorlar. Böyle cangıllı, yanarlı dönerli filan olmaları işleri zorlaştırıyor ama görüciiz  ^^

Bir de çekiliş fikri var son yaptığım şeylerden birkaçını kapsayacak ama karar veremedim daha, beklemede kalın :) İyileşip sınavları atlatınca şu siteye de bir el atacağım bakalım :)

12 yorum:

  1. şişelerdeki kızlar çok şeker gözüküyor.:) gecmış olsun eline koluna saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ben de çok sevdim onları :)

      Sil
  2. oyyyyy muhteşem olmuşlar aşık oldummm :)
    Sevgili kilpi, merak ettim resim ,heykelle ilgili bir eğitim aldınız mı bu yetenek nasıl bir güzel yetenektir yahuuu! maşallah :)yeteneğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ^.^ Okulda heykel, resim ve çizim dersleri aldım ama bana ne kadar bir şey öğrettiler bilemeyeceğim :P Yine ne varsa eski usul deneme yanılma, bol bol çalışmada var sanırım :)

      Sil
  3. ınanılmazzz guzellerr yaaa...bayıldımmm

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel deeeee o kızların kocaman gözleri varya bitiriyor beni. Japon animelerine bayılan bir şahıs olarak onları hatırlatıyor bana hep senin çalışmlar... Çok güzeller gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben de ben de! ^.^ Alice'leri bilerek kawaii tarzında yaptım zaten, kawaii japonca tatlı/şeker demek, animelerde de sıkça kullanılan bir tarz. Kuklaya gelince onun gözleri biraz şanssızlık sonucu öyle oldu ama iyi ki de olmuş :)

      Sil
  5. kilpi bu minik şişeleri nereden bulabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de bulamadım ben malesef, yurtdışından getirtiyorum ^^

      Sil
    2. owww burda olsa güzel olurdu, bir şey yapacağımdan değil ama bazen böyle malzemelerin sırf elimde bulunması bile deli mutlu ediyor beni :)

      Sil
    3. Çok iyi anlıyorum o duyguyu, ben de öyleyim :) Hatta annem kargo geldiğinde benden önce koşup birkaç tanesini araklayıp büfeye koydu bile :P

      Sil