8.11.12

Minicik Bir Kukla, Kısacık bir Animasyon - A Very Short Animation



Herkese merhabalar!

Ne zamandır bir animasyonla uğraşıyordum, nihayet bitti! Copywriting (Metin Yazarlığı) dersim için kişisel bir reklam hazırlamam gerekiyordu, ben de Kilpi'yi işin içine katıp birazcık daha farklı bir şeyler yapmak istedim.

İlk stop-motion denemem oluyor kendisi. Zaman çok kısıtlıydı bir de tripod kırılınca, ışık kaynakları ve kukla biraz fazla oynak olunca bol stop'lı az motion'lı oldu :P Ses kaydını yapacağımız gün de hastalanıp korkunç sesler çıkarmaya başladım. Murphy'nin kahkahaları eşliğinde bitirdik animasyonu.

Erkek arkadaşıma da buradan da her yerden de milyorlarca kez teşekkürler, işler ters gittikçe türlü nemrutluklarıma katlanmanın yanısıra animasyonun müziğini de kendi besteledi, kaydetti ve de bilimum şeylerini halletti. Kendisine en bi' süper sevgili ödülünü verip sizleri animasyonla başbaşa bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz :)


 Videoyu büyütemedim, direk yazının üstüne tıklayıp youtube üzerinden izlerseniz sevinirim, şuradan da olabilir :)






Gönül isterdi ki gözleri, dudakları oynayan bir kukla ve daha detaylı animasyon olsun ama tabii onun için aylarca çalışmak gerekiyor, az zamanda çok iş yapmak gerekince böyle oldu :)

Ders İngilizce olduğu için animasyon da İngilizce, önümüzdeki günlerde altyazı da ekleyeceğim umarım.Şu sınavları bir atlatayım da ^^

10 yorum:

  1. kilpi harika olmuş ellerine sağlık :)
    yorum kelime doğrulamasını kaldırsan süper olur birde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Yorum kelime doğrulaması nedir, kelime mi soruyor yorum yazmak için? Benimkinde sormaması lazım ama otomatik eklenmiş olabilir, nasıl kaldıracağız biliyor musun?

      Sil
  2. Kilpiiiiii bu harika olmuş gerçekten :) Valla animasyon daaaa yaptığın güzel hatun daaaaa, hasta olsan da seslendirme tonun daaa, müzik de hepsi çok güzel olmuş tamamlamış birbirini :) Çok başarılı seni de arkek arkadaşını da tebrik ederim :)
    Kelime doğrulaması -tasarım-ayarlar kısmında yayınlar-yorumlar kısmında kelime doğrulamasını Hayır yaparsan kalkacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, nasıl mutlu oldum :) Kelime doğrulamayı da kaldırdım hemencecik, onun için de çok sağol ^^ Ben bazen bloglarda denk geliyordum o kelime yazmaca işine, her seferinde gıcık oluyordum, halbuki bunca zamandır bende de varmış :D

      Sil
  3. that is so cool!!!:))
    xoxo

    YanıtlaSil
  4. Harika hatta harika ötesi olmuş:)
    Emeğinize sağlık.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim ben bu minik animeyi, devamını bekliyorruuuum:)

    YanıtlaSil