14.11.12

Kawaii Alice Kolyeler - Pendants / Necklace

Alice Harikalar Diyarında / Alice in Wonderland çok sevdiğim bir eser; gerek kitap gerekse animasyon ve filmini ne kadar sevdiğimden daha önce de bahsetmiştim. Bu sefer polimer kilden çeşitli şekillerde sevimli Alice'ler yaptım. Yapımları oldukça zaman aldı ancak yapmışken farklı şekillerde de yapayım, sonra tekrar ne zaman yaparım bilinmez dedim ve bayağı bir şey yaptım, şimdi onları mıncırmamak için kendimi zor tutuyorum :)


İşte hepsi birbirinden farklı, pek keyifli ve pek kawaii Alice kolyeleri :)















Boyları yaklaşık 4 cm, hepsi harika diyarından ufak ve farklı sembollerle, kordon veya zincirlerle tamamlandılar :)

2 yorum:

  1. ALLAH ım yaaa..nasıl guzelll nasıl mınıcıklerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Vallahi öyleler, gidip gidip seviyorum kendilerini :)

      Sil